1. Afgelopen dinsdag waren we gezellig shoppen in bataviastad. Ik word er altijd ontzettend hongerig van :)

Binnen gekomen, behaaglijk warm vanuit het gure weer. Niet druk, een tafeltje gezocht en bediening was er vlot. Een flesje warm water voor onze zuigeling was niets teveel gevraagd. Wel even zelf de juiste temperatuur mengen, vonden wij een prima en begrijpelijk advies.

Mijn vrouw had een omelet, niet veel bijzonders, gewoon prima eten. Ik een 'batavia burger' met friet. Was er blij mee. De friet iets aan de zoute kant, maar lekker. Goede burger van rundvlees (binnenin nog een beetje rood, maar dat mag gewoon bij rundvlees vind ik), een vers (knapperig) afgebakken maïsbroodje, lekkere sla, tomaat, ui en saus. Gewoon dik in orde. Mijn zoon had poffertjes, was niet zo lekker (hij heeft er 1 hap van gegeten). Ik heb het ook geprobeerd, en vond het naar (snoep-)spekjes smaken, dat is dan weer jammer... Geen stroop aanwezig, ook een minpuntje (op de kaart staat ook 'met slagroom', vinden wij ook niet zo lekker).

Ben verder goed te spreken. Mijn vrouw wil er niet meer heen (ik zou er geen moeite mee hebben). Met deze 3 gerechtjes en een fristi, sinas en warme chocolademelk vind ik ca. €35 wel aan de prijzige kant.