1. Mijden deze zaak, is het nadrukkelijke advies! Mensonwaardige bejegening, vieze tafel en vies serviesgoed. Personeelslid en bedrijfsleider zijn er niet voor u; u bent er voor hen. U bent geen gast, maar 'klant'. Het Vliegerhuys heeft zijn tijd gehad. Zoveel is glashelder.
    Zelfs 'klanten' moet je verdienen.

2,5

1. Geachte mevrouw,

U vergeet in uw recensie te vermelden dat ik u nadat u meerdere beledigende, onbeschofte opmerkingen en dreigementen te hebben geuit richting mij en mijn medewerkers vriendelijk heb verzocht onze zaak te verlaten. De tijden dat wij ons in de horeca als sloof laten behandelen is gelukkig ver achter ons. Ik heb u meer dan vriendelijk te woord proberen te staan echter liet u mijn geen andere keuze.

Overigens hebben wij afgelopen jaar een record aantal gasten mogen ontvangen en zijn wij bekroond met een vermelding in de Michelin gids. Wij zijn dus juist op ons hoogtepunt (en zijn nog niet klaar).

Hopende u bij ons niet meer te mogen verwelkomen.

Groet,

Thomas Vlieger