Op dit adres zit nu: Sen Viet

1. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten voor mijn verjaardag bij botecolucio. Wat een heerlijkheid, alle gerechten waren vers en met veel liefde en passie bereid. En zagen er ook nog eens uit als een plaatje. We begonnen met een heerlijke caipirinha en als voorgerecht namen we de kabeljauw balletjes en garnalen in kokos roomsaus met verse kruiden. Beide pruttelend uit de oven en o zo heerlijk. Daarbij kregen we ook nog eens heerlijk vers warm brood met knapperige korst uit de oven. Mmm. Als hoofdgerecht de picanha en sappige lamstack. Dit was zo lekker en mals op een bedje van heerlijk knapperige groenten, weer eens wat anders dan sla. De groente combinatie voegde echt iets toe aan het gerecht. Mmm echt gesmuld. Maar dat was nog niet alles, het toetje wow!! De chocoladetaart en de limoentaart o zo heerlijk, je proefde echt dat dit vers en zelf bereid is. Weer eens wat anders dan de diepvriestaart of bol ijs met slagroom..! Ongelofelijk hoe een persoon dit voor elkaar kan krijgen, de jassen kan aan nemen en de nieuw serveerster rustig en kalm uitleg kan geven. RaRa hoe doet hij dit. Een dikke pluim! Super aardig bediend, een echte aanraden!! O ja hij heeft nu ook stoffen servetten.