Op dit adres zit nu: Shoga

1. Positief:
    - Lekkere Japanse thee gehad.
    - Bolletje ijs na, keuze uit 3 smaken.
    - Goedkoop, omdat we een social deal hadden (maar toch zonde geld achteraf).
    - Aardige bediening, goede service.
    - We konden de reservering zonder problemen kort vooraf nog een uur vervroegen.
    - De gerechten lieten niet lang op zich wachten. Na 1,5 uur stonden we weer buiten, 2,5 ronde gegeten. Toen hadden we er geen trek meer in.

Negatief:
    - We zaten naast een lekkend aquarium met donker groen water (slootwater??) en visjes erin. Omdat we zelf thuis veel aquaria hebben, was dat nogal schokkend.
    - Kwaliteit van het eten was niet goed. Sushi erg nat en weinig smaak en de warme hapjes kip, beef, champignons erg taai. Met de textuur van rubber.
    - Het welkomstdrankje stelde weinig voor, 7up?
    - Er zaten mensen van het kamp naast ons met een peuter die allang in bed had moeten liggen en dat dan ook duidelijk liet blijken, erg zielig en irritant.
    - De menukaart zonder plaatjes had weinig keuze, ca. 25 gerechten waaronder ook friet en frikandellen op de menukaart staan. Niet classy!

Kortom, slechtste Japanse ervaring tot nu toe, niet voor herhaling vatbaar!

4,9