1. M.l. van Veen

Gisteravond zonder te hebben gereserveerd vanaf 17.00 uur kennis gemaakt met Sama Sama. Was enigszins terughoudend gezien mijn niet altijd positieve ervaringen met zich Indonesisch restaurant noemende gelegenheden. Wat een verademing was Sama Sama. Een intiem ingericht, ca 10 tafels, van diverse authentieke voorwerpen voorzien sfeervol restaurant. Het personeel was vriendelijk, voorkomend - wat een innerlijke beschaving - en ter zake deskundig. In mijn werkzame leven ben ik vaak in Indonesië geweest en heb ook daarbuiten veel met Indonesiers te maken gehad. Tijdens het nuttigen van de gerechten waande ik mij weer terug in de tijd. Enorme smaakexplosies begeleid door een uitstekend glas witte huiswijn. Hulde en hartelijk dank.

1. Hartelijk dank voor de mooie recensie. Fijn dat wij u weer helemaal terug in de tijd mochten brengen en dat u zich "senang' voelt bij ons. Graag tot ziens