Op dit adres zit nu: Moeke

1. Ook wij hebben mogen terug komen. Het was vele malen beter als de vorige keer. En we werden echt in de watten gelegd. Nog steeds sommige producten erg koud geserveerd, maar i.v.m. de prijs/kwaliteit verhouding zijn wij wel bereid om toch weer terug te komen. Het is uiteraard geen culinair hoogstandje, maar dat hoeft ook niet voor die prijs!

Vorige recensies van vierpersonen

• Voorop gesteld dat ik de prijs/kwaliteit goed in de gaten heb en ik moet zeggen dat het echt goedkoop is, moet ik toch zeggen dat we nog nergens zó slecht gegeten hebben.

Mijn voorgerecht was als volgt beschreven: Gekonfijte zalmfilet; op lage temperatuur gegaarde geplukte zalmfilet met een kreeften-dillecrème. Nou, dat klinkt lekker. In werkelijkheid krijg je een ijskoude coupe met bruine sla en daarop wat zalm uit blik!! Mijn partner had de carpaccio. Deze was ook zo koud en waterig, deze kwam recht uit de vriezer!

Gevraagd of we in plaats van nagercht een soep mochten bestellen. Dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht. Dit kon niet. Dus toen maar voor de 4 gangen gekozen. Ik varkenshaas met daarbij diepvriesgroenten. Mijn partner mosselen die geheel koud werden geserveerd. Ze namen het mee terug en 1 minuut later kwamen ze met hetzelfde bord weer terug. Ik denk dat ze het dus even in de magnetron hebben gedaan ofzo??

Daarbij een erg lange wachttijd. de meiden van de bediening hielden dit wel goed in de gaten en gingen regelmatig kijken of ons eten al klaar was. Bij het drinken was dit niet het geval. We hebben 1x drinken gehad op 4 gangen! Ruim 2,5 uur!

Het dessert van griesmeelmousse met warme kersen smaakte goed. Alleen zaten er veel klonten gelatine in de kersen. Ik heb 'n thee genomen, want ik zat vol. Na ruim 'n half uur wachten met afrekenen (we stonden echt zo lang aan de bar te wachten), vroeg het meisje of het naar wens was. We hebben weer aangegeven, NEE. Ze zei oww dat is jammer dat is niet de bedoeling. Graag tot ziens!! Hahah zoals ik al begon is de prijs goed, maar wij weten menig eethuis, restaria of dergelijke waar je veel beter/verser kunt eten voor dit geld.