1. Rene Loohuis

Een uitsmijter was de bedoeling maar dat kon niet, e.e.a. omdat ze geen brood hadden, ze hadden alleen maar stokbrood, slechte zaak dat ze niet eens gewoon brood hebben liggen, toen maar tomatencremesoep besteld en een broodje gezond. In de tomatensoep was geen creme te bekennen, het smaakte niet naar tomatensoep en het zag er niet uit als tomatensoep, het was een gele soep met een vreemde smaak.

Toen ze vroeg of het gesmaakt had gaf ik aan dat ik de creme miste en het absoluut niet lekker was, waarop zij aangaf dat ik de eerste was die
    hierover klaagde, waarop ik aangaf dat ik dan zeker niet de laatste zou zijn. Wat fout van haar om zo te reageren, volgens mij moet je klachten serieus nemen en nooit de discussie aangaan. Mijn broodje gezond was een bordje waar gesneden stokbrood op lag en de ham / kaas en de rest van de rouwkost los op het bord lag, niet echt uitnodigend. Mijn vrouw had een omelet besteld met brood, het brood bleek dus gesneden stokbrood te zijn.

We waren er met 4 personen, hadden na de tijd spijt dat we daar naar binnen waren gegaan. Wij komen deze zomer veel in Sluis maar zullen deze zaak absoluut niet meer aandoen. Ik hoop dat jullie hier wat mee zullen doen, zodat klanten die geen recensies lezen wel tevreden naar buiten zullen gaan.

1. Beste René, wij hebben eieren inderdaad, een uitsmijter kan ik zeker maken maar staat niet op de kaart, evenals een gepocheerd ei, maar staat ook niet op de kaart.
    Wij moeten keuzes maken in de variëteit. Maar dat is iets wat sommigen niet begrijpen. Mede omdat wij geen uitsmijter op de kaart hebben staan hebben wij ook geen gewoon brood maar uitmuntend brood van het Vlaamsch Broodhuys, superkwaliteit! Ook een keuze in onze zaak om te werken met superproducten, en om dit te kunnen waarborgen kunnen we ook geen ellenlange kaart voeren. Even ter verduidelijking, de omelet spek/ champignon staat ook niet op de kaart, maar een uitzondering gemaakt voor jullie! Het broodje gezond met het eerlijke brood wordt zo geserveerd omdat dat praktischer eten is... En wel verzorgd!
    De tomatencremesoep is VERSE soep van oma, misschien te Bourgondisch... .
    Wat de discussie betreft heeft de medewerkerster zeker wel gelijk, want als iets niet goed is zullen we dat zeker toegeven maar ongegronde "klachten" mogen we zeker in discussie gooien!
    Evenals deze recensie....
    U kunt beter soep van Unox uit pak eten en een belabberd broodje van de supermarkt halen als u kwaliteit niet kunt herkennen...
    Zo einde discussie voor mij!
    Dat u er zo verschrikkelijk mee zit om hierover een "slechte" recensie te schrijven geeft blijk dat u even een realitycheck nodig heeft om in te zien dat er veel belangrijkere dingen in het leven zijn dan over VERSE soep en AMBACHTELIJK brood te lopen zeuren.
    Dat ter zijde hoop ik dat het u opgelucht heeft om dit enorme probleem van u af te schrijven.
    Nog een fijne avond verder.
    Meer dan trotse eigenaar van Koffiesalon Capisce