Op dit adres zit nu: Kahuna

1. Wij hadden hier vorige week zaterdag gereserveerd en hadden na de eerste bestelling al vraagtekens. Wij begonnen eerst met de handrollen zalm. De handrollen waren klef en taai en horen juist knapperig te zijn. Helaas hierdoor hebben wij een stuk handrol laten liggen. Bij de tweede bestelling hadden we sushirollen Nigiri en Tamaki besteld! Het ei op de Nigiri was nog bevroren en smaakte waterig. Wij kregen daarna Tamaki knoflookgarnalen en tot onze verbazing was deze rol een klein beetje gevuld met maar 2 stukjes noorse garnalen in plaats van een gamba. Vervolgens heeft de kok zoetzure worteltjes op de rollen gedaan waardoor de smaak van de knoflook totaal weg viel. Sterker nog, het was echt smerig.

We hebben alles laten liggen en aangegeven dat de smaken slecht waren en dat we de rekening wilde hebben.
    Hierop werd koeltjes gereageerd en vervolgens genegeerd. Wij zijn verfijnde sushiproevers en komen hier dus nooit meer. We vragen ons dan ook af of die eerdere recensies wel kloppen omdat die recensies niet overeenkomen met wat wij hebben meegemaakt. De prijskwaliteit klopt ook voor geen meter. Veel te duur voor zo'n slecht kwaliteit eten. Nee, nooit meer Neri Sushi.

1,9