1. Twee weken van tevoren hadden we een tafel gereserveerd. Afgelopen zaterdag op de afgesproken tijd aangekomen. De ingang/ruimte bij de ingang stond vol met mensen leunend tegen de bar, tegen de muur met de jas over de arm. Een erg chaotische indruk.

Gelukkig hadden wij gereserveerd! Toen we bij de medewerkster waar je je diende te melden kwamen, werd ons gezegd dat het erg druk was en dat er na een half uur tot drie kwartier een tafeltje vrij zou komen. We mochten wat gaan drinken aan de bar waar het al vol stond met wachtende mensen en überhaupt geen plaats meer was om te zitten. Daarbij kregen we een pieper mee en zodra deze zou gaan trillen zou er een plaats voor ons vrij zijn.

Een reservering betekent bij Loetje blijkbaar niet dat er rekening met je komst wordt gehouden.

Na een zeer korte overweging hebben we de onpersoonlijke pieper ingeleverd en zijn ergens anders gaan eten.

Wat ons betreft was dit de eerste en tevens laatste keer dat we geprobeerd hebben om bij Loetje te gaan eten.