1. Via de xenos actie zijn wij bij dit restaurant gekomen. Lekker klein knus restaurantje waar de klant nog koning is. Het was er lekker druk maar ook niet te overdreven. We kregen een verrassings menu die ook aangeboden werd bij de AH actie. We mochten ook eventueel wat gerechten wijzigen maar we lieten ons geheel verrassen. Soep was top! Geen traditionele soepen! Hoofdgerechten waren 4 gerechten, uit verschillende landen. Lekker! Porties voldoende, men gaf aan als er te weinig was dat men zo kon aanvullen. Mensen er is zoveel meer dan babi pangang! Goed op temperatuur! Bediening zeer vriendelijk en zeer correct. Al met al een zeer goed restaurant die ik zeker zal aanbevelen. We hadden met de xenos actie geen 3 sterren maaltijd/prijs verwacht maar heb toch eigenlijk wel een beetje gekregen.