Op dit adres zit nu: Wereldsmaken

1. Pluspunten van vandaag:
    + Kosteloos eten op je verjaardag (top service).
    + De beleefde (jonge) jongens en meiden die je bij binnenkomst rondleiden maken je uitgebreid wegwijs met het buffet (opvallend: ze lopen achteruit en blijven je netjes aankijken, wat ik een zeer nette manier van rondleiden vindt).
    + Enorm veel keus, je kunt van alle keukens een beetje proeven. Denk aan: soep, stokbrood met diverse soorten beleg, carpaccio, sushi, diverse soorten vlees en vis (op verschillende manieren bereid), wokgerechten, incl. loempia's, kroepoek, etc, etc.. Patatjes, frikadellen, kipnuggets, e.d. zijn er ook te vinden voor de kids. Sowieso heb je bij Vandaag geen 'last' van de kinderen, omdat ze een apart kinderhoekje hebben waar zij zich prima een paar uurtjes kunnen vermaken.
    + Ben je gek op toetjes? Vandaag heeft een enorm aanbod héérlijke toetjes!
    + Een kluisje voor je tas, zodat je die niet steeds hoeft mee te slepen (kost wel geld, je krijgt je geld niet terug, maar als je daar van te voren rekening mee houdt is er niets aan de hand).
    + De drankjes zijn inclusief, wat ik echt heel fijn vindt: je betaalt nooit meer dan je verwacht.
    + Borden op tafel worden snel opgehaald en ze voorzien je - wanneer gewenst - steeds van nieuwe servetjes / bestek.

Minpunten van Vandaag:
    - De kwaliteit van het eten gaat wel iets omlaag naar mijn idee (de 1e keer was alles perfect, de 2e keer iets minder, de 3e keer nog wat minder).
    - Niet altijd even hygiënisch (vooral de vloer: plakt).
    - Het is afhankelijk waar je zit of je gezellig / leuk zit of niet. De laatste keer dat we daar waren zaten we aan een hoge bartafel, wat echt geen sfeervol en fijn plekje was. Wél zaten we toen dichtbij het buffet.

Nu drie keer bij Vandaag gegeten en ik vind het zéker voor herhaling vatbaar, ondank dat de kwaliteit naar mijn idee wat daalt. Het fijne vind ik toch dat je diverse keukens kunt uitproberen en niet 'opgescheept' zit met 1 groot hoofdgerecht wat IK persoonlijk vaak na 3 happen zat ben..