1. Het eten is lekker, dit geldt voor zowel de pasta's als de pizza's. Daar gaat dus ook mijn review niet over. Ook niet dat je buiten staat te wachten tot je naar binnen mag, zo is het concept nu eenmaal. Vandaag naar Happy Italy geweest en het was echt "veni, vidi, vici..." De (veel te kleine) parkeerplaats stond helemaal vol en dat betekent dat je dan in het gras (door de regen inmiddels blubber) moet parkeren en werkelijk alles dan onder de blubber zit. Je auto, je schoenen en daarna je binnenbekleding. Daarbij regende het ook nog eens en aangezien het een aardig stukje lopen is, hebben wij eieren voor ons geld gekozen en hebben rechtsomkeert gemaakt. No Happy Italy today...

Happy Italy: jullie eten en prijzen zijn prima en helemaal o.k., maar maak de parkeerplaats nou eens groter en zorg dat jullie gasten niet in de blubber hoeven te parkeren!!!