1. Hanneke Schrijvers

We hadden om 17.00 uur gereserveerd (er waren jonge kinderen bij en iemand met Diabetes die niet te laat moest eten) en hadden om 18.45 ons hoofdgerecht, terwijl de zaak praktisch leeg was. De pizza's waren koud. We hoorden na een 30 min dat de bestelde falafel er niet was en of we niet iets anders wilden bestellen. We moesten zelf na een kwartier vragen of we dan de kaart nog even mochten zien. Een uitgekozen gerecht via de site, bleek allang niet meer op de kaart te staan. Toen we af wilden rekenen kon dit niet per gezin. Dat hadden we dan maar aan het begin door moeten geven. Ik vroeg me af wie hier de horeca deskundige was? De zaak is namelijk erg groot er er wordt vaak met hele groepen gegeten. Misschien handig als men het zelf aan het begin even vraagt. Maar de kassa bleek kapot en ons verzoek kwam dus slecht uit. En het ongemak werd dus maar in onze schoenen geschoven.
    Terwijl we de zaak ook nog voor brand hebben behoed, aangezien ze twee grote kandelaars onder een houten rail voor vitrages hadden gezet. Het begon al te blakeren. Nadat ze weigerden apart af te rekenen, heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt; we kregen 1 pizza van €6.50 van de zaak.