1. Het eten liet het een en ander te wensen over. De forse prijs klopt zeer zeker niet met het beperkte niveau in de keuken. Het is geen slecht eten maar het is meer een eetcafe dan een restaurant.

Er staan een aantal gerechten op de kaart die ze beter niet kunnen aanbieden. Deze gerechten zijn niet geschikt voor een keuken met een beperkt niveau. Helaas zorgt dit er voor dat er dan gerechten besteld worden die uiteindelijk tegenvallen terwijl er wel een forse prijs voor betaald wordt. Hierdoor valt de algehele beleving helaas tegen. Daarnaast laat de aankleding van de borden te wensen over en zijn de bijgerechten veel te beperkt. Er was slechts wat patat, een paar aardappels en een bakje met wat sla en gesneden tomaten. Voor een restaurant met deze prijs verwacht ik tenminste een of twee bakken met echte groente als bijgerecht.

Klachten wordt eigenlijk zeer weinig tot niets mee gedaan door de bediening. Dit verwacht ik ook niet van de vrij jonge serveersters die ons bedienden, echter de eigenaresse van het restaurant blijft ook geheel afzijdig en laat het vrij jonge personeel aan hun lot over.

Al met al kan ik concluderen dat de kaart te hoog gegrepen is voor dit middelmatige eetcafe. Het eten scoort een voldoende en de service kan echt wel iets beter, voornamelijk door de eigenaresse van het restaurant. Als de prijs lager zou zijn dan zou de algehele beleving waarschijnlijk beter passen bij de prijs en daardoor ook beter scoren.