1. Ik geef alles een dikke 10 want dat is het naar onze mening echt waard en wij gaan er in elk geval snel weer naar toe. Ik belde van tevoren want we hadden een zgn. kortingspas van xenos, 2e persoon gratis eten. Dit was alleen a la carte mogelijk stond in de voorwaarden maar ik kon toch All in eten, ook met korting. Dat begon al goed. Ik ging samen met mijn zoon van 10. Mooi concept waar je in 5 rondes max 5 gerechten kiest van een duidelijke menukaart en je keuze aankruist op een keuzekaart. Binnen no time na je bestelling werd het eten geserveerd, allemaal even vers en smaakvol bereidt van sushi tot en met de peking eend.

Na 2 ronden barstten we bijna uit onze voegen dus toen nog iets kleins besteld en daarna de desserts geprobeerd. Mijn zoontje vond vooral de chocolade fondue leuk en lekker maar ook hier was naast de fondue voor ieder wat wils te verkrijgen. In totaal mag je 3 uur gebruik maken vh concept maar na dik 2 uur gingen we weer weg.

De bediening was erg vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en op vragen over de eetstokjes werd geduldig uitgelegd en gedemonstreerd hoe je ze gebruikt. Wij gaan vaker uit eten maar deze keer sprong er echt uit en ik kan dan op iedereen dit restaurant van harte aanbevelen. Het is echt een belevenis en fantastisch eten.