Op dit adres zit nu: Bull's Steakhouse & Grill

1. Erwin 34 punten

Gisteren nog een poging gedaan om hier te eten. Ontvangst door redelijk onervaren serveerster was vriendelijk en kregen direct tafel toegewezen en aperitief werd snel opgenomen. Vervolgens kwam ze nog terug voor het brengen van het zelfgemaakte brood en kruidenboter. Dat waren de laatste wapenfeiten. Na zo'n 20 minuten om ons heen kijken bleek dat er nog er totaal zo'n 16 tafels bezet waren en er een slordige 6 - 10 alleen maar zaten te wachten. De serveerster moest dus 16 tafels bedienen, de drankjes verzorgen etc. Dit kon niet goedkomen. Als ze zich helemaal uit de naad had gelopen had er nog voortgang in gezeten, maar de combinatie onervaren, alleen en ook geen hoog werktempo was dodelijk. Heb nog even overleg gevoerd met de kok/eigenaar, maar ook die had eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ook deze had totaal geen werktempo en riep dat ik maar moest gaan zitten en binnen 4 minuten zou ik mijn eten hebben? De bestelling was nog niet eens opgenomen. Na ruim 30 minuten zijn we opgestapt. We waren niet de enige... 6 gezelschappen hielden het bijna alllemaal tegelijk voor gezien. Afgezien van de mogelijke kwaliteit van het eten is dit toch wel de aankomende doodsteek voor je restaurant. Als je geen medewerkers kunt regelen op zo'n dag, die toch moeilijk te plannen is moet ik echt toegeven, dan nog moet je mensen klaar hebben staan om direct bij te kunnen springen. Hij had beter dicht kunnen blijven, dan deze toch, bij het lachwekkende af, schertsvertoning.