in Voorthuizen

Wok, Grill & Buffet all you can eat inco. drinken.

1. Bij aankomst kregen we de rekening in onze handen en werden we naar een tafeltje begeleid. Dat was het personeel. We waren er nog nooit geweest en vroegen ons dus af hoe alles werkte. Een dame die naast ons zat heeft ons alles verteld.

Het eten was heel matig, in de bakken zat koud tot half warm eten en niets was vers. Sommige producten waren taai van oudheid en als je zag wat er gewokt kon worden en vooral hoe er gewokt werd door ongeïnteresseerd personeel die je eten lettelijk op je bord kwakte dan had je al gegeten en gedronken. Daarnaast was het eten vies maar de zaak ook.

We hebben deze zaak een mail gestuurd om ze te waarschuwen maar helaas hebben ze niets van zich laten horen.

1,1

1. Jammer dat ze de helft van de tekst weggehaald hebben dat er niet staat dat we met ons vieren de volgende dag aan de schijt waren.

2. Goedemorgen Alex,

Er stond inderdaad een dergelijk stukje in jouw recensie, wat we eruit hebben gehaald. We hebben dit gedaan, omdat het niet overeen kwam met onze recensierichtlijnen (http://www.eet.nu/richtlijnen-voor-berichten) en we het zonde vonden om anders de volledige recensie onzichtbaar te maken.

Hopelijk is het hiermee een beetje duidelijker waarom dat stukje uit jouw recensie verwijderd is. Meldingen over ziek worden van het eten (en soortgelijke klachten) kan je steeds doen bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) via telefoonnummer 0900-0388 of via deze link: vwa.nl.

Met vriendelijke groeten,
    Het redactieteam - An