Op dit adres zit nu: Wok Sushi Thais

1. Ik kan mij (gelukkig) niet vinden in de negatieve recencies. De goedlachse Chinese dame kwam keurig vragen of ze ons een voorafje mocht serveren. Wachtend op het eten, een "tafelwijntje" (Merlot 2013) vooraf. Geen zure wijn waarbij de tannines je tandvlees doen optrekken. Tongstrelend ... voor een "simpel" tafelwijntje een 10. Ik ben nogal kieskeurig maar alles wat ik hier uitgeprobeerd heb, was over 't algemeen goed bereid. En, bovenal, vers. Sommige (Thaise) gerechten hadden wat mij betreft wat pittiger gekund maar dat zal niet iedereen plezieren. Men heeft hierin een goede balans weten te vinden. Als spicy je ding is, kun je dat de (uiterst vriendelijke) kok bij de bakplaat laten weten en dan komt dat vanzelf voor elkaar. Last, but not least, de bediening. Die was uit de kunst. Uiterst vriendelijk, goede adviezen, vuile borden werden snel weggehaald. Ik kan (bijna) niets negatiefs over dit restaurant berichten behalve 1 ding ... zet de verwarming a.u.b. een paar tandjes lager. Dat voorkomt een onnodig hoge energierekening en klanten die zich, puffend als een rode kreeft door het restaurant heen bewegen.

Heel veel succes toegewenst, beste mensen van Tong Fong ... dat verdienen jullie ! Enne ... tot weerziens.