1. Zaterdag 16 januari een dag naar Roermond. Een mooie stad maar helaas werden we verwelkomd door een snijdend koude wind. Dit werd echter helemaal goed gemaakt door het warme welkom van Inge. Peter en Inge hebben een fantastisch restaurant neergezet. De grote en intieme sfeer van een huiskamerrestaurant maar met de allure van een 'chef's' restaurant. We hebben genoten van een 4-gangen verrassings menu met wijnarrangement. Een kaart hanteren ze niet wat resulteert in gegarandeerde versheid. En alles mooi gepresenteerd met gebalanceerde smaak en goede keus in begeleidende wijnen. Het voorgerecht had een paar nadrukkelijke smaken van o.a. lavas en biet maar deze prikkelden de smaakpapillen voor een mooi opgebouwd menu van vis naar vlees.
    Wij zijn heel tevreden dat we van de Gelegenheid gebruik gemaakt hebben en Inge en Peter hebben ontmoet. Met beter weer gaan we zeker in de revanche met Roermond want alleen Inge en Peter met de Gelegenheid zijn de rit al waard.