Op dit adres zit nu: Eethuis Faffie

1. Rond 18.00uur kwamen we binnen om iets te bestellen om mee te nemen. Besteld: twee loempia's en een menu met rijst, en saté. De sjagerijnige dame zei niet veel en ik moest 10.50 afrekenen. Na al zo'n 4 minuten ging het luikje open en werd het doosje en een beker in onze zelf meegebrachte tas gestopt. Toen we naar huis liepen zagen dat onze canvas tas ineens een vieze bruine doorweekte vlek had, het doosje had gelekt. Snel naar huis en bij thuiskomst deden we het voedsel op onze borden. De lucht was niet te harden, het leek wel of er oliebollen in de tas hadden gezeten. De loempia's waren niet te eten, het vet droop eraf, je proefde duidelijk dat het frituurvet zijn beste tijd had gehad, en dat er meerdere producten in gefrituurd waren (proefde zelfs een vis smaak). De nasi en de saté hebben we na 1 hap ook weggegooid. Misschien een idee dat de keuringsdienst van waren er eens een bezoekje zou doen, wat een ranzige tent!! Voor ons in ieder geval nooit meer Dewi!!