Op dit adres zit nu: MikMak

1. Jaren geleden kwamen wij hier regelmatig, altijd gezellig en voldoende ruimte om te zitten.
    Afgelopen weekend weer eens geweest met vrienden, zaten vlak bij de in en uitgang... dit was niet prettig om steeds een koudegolf over je heen te krijgen, ook in de zaak zelf was het in het begin niet behaaglijk warm.

Dan onze zitplaats bij het raam, je kon amper je stoel naar voren of achteren zetten en al helemaal niet naar links of rechts hier zit een drempel!! Alles staat veel te vast op elkaar en een veel te kleine tafel, dit was vroeger toch wel iets beter.

We hadden een leuke gezellige avond willen hebben, maar doordat de gangen bijzonder snel naar elkaar werden geserveerd is dit helaas niet gelukt. Dan is het ook niet meer leuk om een glaasje wijn te bestellen voor 4,50 euro (tien gulden). Misschien ook een keer Rob Geus langs laten komen om het sanitair eens grondig onder de loop te nemen, is zeker niet meer van deze tijd.

Al met al een niet al te leuke avond om op terug te kijken, voor ons dan zeker ook geen vervolg.
    Advies voor de eigenaar, de zaak is nu nog steeds goed gevuld maar probeer hier iets mee te doen.

3,2