1. Melvin Stavast

Net met de familie (4 persoons) gegeten. Super lekker. We kwamen aan en mochten eerst de verschillende wijnen proeven dus wijn kiezen werd makkelijker. We waren er voor de eerste keer en alles werd goed uitgelegd. Super gezellig plekje aan de bar.
    Eten kwam snel en belangrijkste het was vers en echt heerlijk. Me zusje is vegetariër en er was ook genoeg eten voor haar. Hun zelfgemaakte ham, kip en lam is echt een aanrader.
    Leuke bediening en super leuke eigenaar hele vrolijke man, spontaan en heel gast vrij. Ik voelde me direct thuis. Kok was ook echt een top kok. Nogmaals het eten was geweldig. En ik zit ook goed vol. Dit is het lekkerste restaurant waar ik heb gegeten. Toetjes waren ook goed vooral de zelfgemaakte cheesecake en mascarpone.
    We kregen de rekening en we waren bang dat we als we keken wat we hadden gegeten en gedronken dat we op de €150 zaten. Ik keek op de rekening maar €85! Prijs kwaliteit verhouding is dus echt top, heerlijk en goedkoop! Ik kom hier zeker vaker!
    Ik raad het iedereen aan gewoon naar binnen gaan en probeer het eens. Je zult blij verrast worden. Bedankt voor de lekkere en gezellige avond. Nogmaals bedankt eigenaar en kok!