Op dit adres zit nu: India Palace

1. Désirée

Dinsdag 27 april 2010 heb ik, samen met 33 collega’s, mijn 25 jarig dienstjubileum bij restaurant Passie gevierd. Met hulp van de gastvrouw Anneke een paar weken van te voren een vlees-, vis- en vegamenu samengesteld. Prima advies hierover en over het verloop van de avond van haar gekregen. De menu’s vielen bij iedereen goed in de smaak. Heerlijk gegeten in een restaurant met een gezellige, warme uitstraling. De bediening was vriendelijk en verliep vlot. We hadden zelfs het geluk dat we voor aanvang van het diner op het terras in het zonnetje konden borrelen.

Restaurant Passie is een perfecte locatie om met een grote groep uit eten te gaan. Anneke is een hartelijke gastvrouw en samen met haar medewerkers weet ze het haar gasten volledig naar de zin te maken. Alles was uitstekend georganiseerd en niets was hen teveel gevraagd.

Aan alle medewerkers van restaurant Passie: nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan het doen slagen van een heerlijk en ongedwongen jubileumetentje!