Op dit adres zit nu: Shoga

1. Ik kwam terecht bij Flora met een actie vanuit Social Deal. In het restaurant zelf hanteren ze een lijst (pas op: zonder plaatjes) met gerechtjes. Je mag vijf keer per ronde iets aankruisen en je hebt in totaal 6 rondes. Helaas duurde het bezorgen van die gerechtjes zolang dat we al bij de derde ronde aan het aankruisen waren terwijl het eten van de eerste ronde nog niet was bezorgd. Ook hebben we uiteindelijk niet alles gekregen wat we hadden besteld.

Van de sushi uit de eerste ronde ben ik uiteindelijk goed misselijk geworden. Daardoor kon ik mijn eten van de derde ronde niet meer opeten. Dat vond ik zelf heel zonde, dus ik excuseerde me bij de bediening dat ik misselijk was en dus niets meer kon eten. Hierop kreeg ik een vrij botte reactie: "Dat komt ervan als je teveel besteld". Jammer, want ik ben er vrij zeker van dat ik het had op kunnen eten als ik niet misselijk was geworden.

Al met al heb ik dus niet zo'n goede ervaring hier gehad, en ik denk ook niet dat ik nog terug kom of het aanraadt bij vrienden.