Op dit adres zit nu: Boutique Hotel Four

1. Danielle Franssen

Zeer slechte ervaring met de brabantse boerin. Heb een social deal gekocht die ook in het weekend te gebruiken is. Helaas is reserveren in het weekend niet mogelijk. Volgens de eigenaar zijn er nog 1000 wachtenden voor mij. Ik moet maar door de week komen, maar dat gaat niet lukken omdat wij dat moeten werken. Dan moet ik de deal maar aan iemand proberen door te verkopen. Service en begrip beneden ieder niveau!!!!

1. Ronduit lompe ontvangst. Inrichting erg oud, rommelig, druk en smoezelig. Social Deal was €15,= voor 2 personen: soep, wandelroute en pannenkoek. Soep deed me denken aan cup-a-soup. Wandelroute was er niet. Ze stuurden ons gewoon met de auto naar het dichtstbij gelegen bos. Pannenkoek wat eetbaar...gelukkig. Ik ga er nooit meer vrijwillig heen!

2. Anouk Sol
    Van restaurant

Bij deze wil ik graag reageren op beide zeer negatieve recensies. Er zijn inderdaad 1000 vouchers verkocht en in te wisselen van maandag t/m zondag. Omdat wij een restaurant hebben met 57 zitplaatsen en er in het weekend ook nog andere gasten bij ons willen eten en drinken, is het niet mogelijk om alle 1000 mensen die geboekt hebben op zaterdag of zondag te plaatsen. Dit heeft niets met onwil te maken. Ik heb getracht dit ook aan de telefoon uit te leggen maar het is jammer dat er dan van uw kant zo weinig begrip komt.
    Dan reactie op recensie van Gabriëlle van Duuren:
    De soep die u gegeten heeft is een vers gemaakte broccolisoep met een italiaans pittig tintje. Deze is niet in cup a soup te verkrijgen. De pannenkoek wordt ook vers gemaakt met meel van een molen die in 2015 nog een prijs ontvangen hebben van beste meel van Nederland. Daarbij heeft u ook kunnen genieten van een heerlijk stuk appelgebak met koffie van verse bonen. En dat allemaal voor slechts € 9,-. Hoe leuk kunnen wij het maken. De inrichting is gekozen omdat wij de Brabantse Boerin heten en wij onze spulletjes in deze stijl uitgezocht hebben. Dat het niet uw smaak is, kan zeker, maar nog steeds worden er dagelijks foto's en complimenten gemaakt over onze bourgondische, gezellige inrichting. Dat wij u naar de Strabrechtse Heide hebben gestuurd, is omdat de wandelroutes die wij in ins bezit hebben, eerst door een woonwijk gaan om uiteindelijk bij de Strabrechtse Heide uit te komen. Om u dit stuk te besparen, hebben wij u direct naar het beginpunt van de Strabrechtse Heide gestuurd. En dan als laatste wil ik u meegeven, dat u het ons ook allemaal mag vertellen als u hier bent, ipv achteraf op internet te plaatsen. Misschien een tip voor de volgende keer al;s u weer graag een negatieve recensie wilt schrijven. Daar hebben wij horecaondernemers niet zo veel aan namelijk. En de rest van de wereld ook niet.

3. Ten eerste waren wij er op maandag dus daar kan het verder niet aan hebben gelegen.
    Wij hadden tomatensoep (dit was de enige soep die er op die dag was) dus zeker geen broccolisoep met een Italiaans pittig tintje. Over de pannenkoek heb je mij niet horen klagen. Het heerlijke stuk appeltaart was echt allesbehalve vers en lekker (heb werkelijk nog nooit zo’n vieze appeltaart gegeten, betwijfel zelfs of er echte appel in heeft gezeten). Wij hadden geen koffie maar beide thee dus daar kan ik niet over oordelen. Verder wil ik mijn dag niet laten verpesten door anderen dus heb eruit gehaald wat erin zat. Heerlijk samen gewandeld over de heide en er verder het beste van gemaakt en het was geen fijne middag geweest als ik op dat moment mijn ongenoegen over alles had geuit maar wil het dus wel achteraf kwijt om anderen te behoeden. Het bedrag was inderdaad niet veel maar wel teveel voor wat we kregen. Het is niet omdat het weinig kost het ook maar op het randje mag zijn, vind ik.

4. Anouk Sol
    Van restaurant

Gelukkig denken de anderen ongeveer 950 mensen er anders over!

5. Anouk Sol
    Van restaurant

950 omdat nog niet iedereen geweest is.

6. Jammer, dat de kritiek niet leidt naar de intentie tot verbetering want dat komt het bedrijf denk ik eerder ten goede dan deze onterechte verdediging/aanval op mijn reactie.
    Succes!