Restaurant is verhuisd naar Oosterstraat 30, 9711 NV in Groningen

1. Leon 143 punten

De tweede keer bij La Cubanita, de eerste keer was een ervaring die absoluut niet goed was. Echter bij La Cubanita Apeldoorn, enkele jaren geleden met een groep van 20 personen. Toch nog een keer geprobeerd om te eten. Het klinkt zo cosy en zo goed. Fijne marketing.

Echter bij het telefonisch reserveren begon de ellende: u kunt alleen nu eten of om kwart voor 8. Naja oké doe maar nu dan, wat bedoelen ze met nu? Ja nu tot en met half acht. Naja oké is goed. Onderweg: wat betekent dat? Wat zijn de voorwaarde, twee uur of twee en een half uur? Ik heb nog geen idee.

Het begin: koude voorgerechten besteld, het was erg rustig. Een andere tafel op dat moment. We hebben er minstens tien minuten op moeten wachten: ik moet zeggen, het was goed!

Tweede ronde, ja hoor. Wat is dat dan? Constant maar een gerechtje dat ze kwamen brengen inclusief verkeerde gerechten. Ossenhaas puntjes die serieus vies smaakten, gadverdamme! Het restaurant vulde zich en er kwamen veel niet smakelijke koude gerechten de keuken uit.

Hoe later het werd, hoe slechter het werd. Grappen als La CubaNOTa kwamen naar boven. Ze haalde zelfs de bordjes om van te eten weg, kom op zeg! Een personeelslid keek niet eens naar de tafel waar ze iets neerzetten, er kon geen woordje af. Niet alle bestelde gerechten werden geserveerd en constant enkele gerechten die geserveerd werden. Please wat is is dat voor restaurant? Garnalen die taai zijn, etcetera. Ik kom er nooit meer.

3,5

1. Beste Leon,

Helaas heb ik uw reactie moeten lezen.
    Als medewerker van het prachtige bedrijf ben ik het niet eens met uw recensie.

La Cubanita bestaat zeker uit gastvrije obers, dit spreekt uw recensie echter erg tegen.

Heeft u namen ontvangen van de ongastvrije obers? Hiermee kan ik namelijk stappen ondernemen om de obers gastvrij te houden, en de naam La Cubanita hoog te houden.

Ik hoop dat u hiermee een volgende keer terug komt om de goede kant van het restaurant te ervaren.

Alvast bedankt.

Theo Laaghuijs

2. Beste Theo,

Allereerst mijn complimenten voor jouw passie met het bedrijf. Zo hoort het in mijn ogen ook.

Ik noem in mijn verhaal een ober die zich niet netjes opstelde. Ik vertel puur alleen wat ik ervaar. Door drukte (wat ook te lezen valt bij andere recensies) gaat het in Groningen niet op een goede manier. Opgegeven moment lijkt het alsof de keuken het niet aan kan. De bediening is daar natuurlijk de dupen van. Wat haar naam is, geen idee. Vind ik ook niet van belang. Het gaat om het geheel.

Groetjes,

Leon

3. Beste Leon,

Natuurlijk begrijp ik uw negatieve ervaring. Groningen is een grote stad, en als u tijdens de 'spits' komt kan het overigens ongeorganiseerd worden.

Bij deze wil ik u uitnodigen om een keer langs te komen bij La Cubanita (Gedempte Zuiderdiep 137-139, 9711 HE Groningen) voor een gratis etentje, om toch met een positief gevoel naar huis te gaan, verder niet te vergeten, een volle maag.

Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u mij mailen voor een afspraak:

Mail: TheoLaaghuijs@outlook.com

Theo Laaghuijs

4. Geachte Leon,

Ik betreur uw recensie over ons restaurant. Wij doen alles om het de klant naar wens te maken. Wij hebben daarom ook nog nooit deze klachten die u heeft gehoord.

Het antwoord van Theo begrijp ik helaas niet helemaal. Als manager van La Cubanita ken ik hem niet en nog nooit ontmoet.

Ik zou graag met u 1 op 1 willen spreken zodat wij de gerechten samen kunnen eten en bespreken wat er mis mee is. Dit is wrg waardevol voor het bedrijf en misschien ook voor u. Wij willen dat u een positieve ervaring krijgt bij ons restaurant.

Ik zou ook graag contact met u op willen nemen, dit is mijn mobiele nummer:
    06 518 42 014

Alfons Djatri