1. Brenda lagerhuis

We kwamen binnen, op dat moment werden we overdreven hartelijk begroet, we waren erg verrast, alleen we misten de nieuwjaarsgroet, we hadden verwacht dat het wat koeler was. Op een gegeven moment kwam er een dame iets minder overdreven vriendelijke de bestelling opnemen, ik bestelde een gehaktbal al was het nog geen gehakt dag, op de kaart stond wel een prijs verschil omdat het hoger was dan wat er buiten stond, dame zei: ja, meneer dat kan niet, dan had u maar mee moeten doen met de postcode loterij. We stonden met onze mond vol tanden.

Op een gegeven moment tijdens de bestelling opnemen, werd er door de dame al gelijk een conclusie getrokken en zei: u wilt patat? Voor dat ik aangaf dat aardappelkrokketen wilde. Ik zei dat ik dat niet prettig ervaren had, toen draaide ze zich om en zei: aardappel.

Toen het eten geserveerd werd door de opgewekte collega zat er geen jus bij, terwijl het er bij werd besteld in plaats van appelmoes, ook daar reageerde diegene op: ja we zitten niet in de Betuwe, en de jus moet u er maar erbij denken. Later gingen we naar de eigenaar en werd er met veel tegenzin jus even op aardappelen gedropt.

Het positieve was dat het voor mijn moeder lekker warm werd geserveerd, en tijdens het wachten, werd de kwaliteit beter omdat het eten toen kouder was geworden.

3,7

1. Goedenavond Brenda,

Ik wil je als eerst natuurlijk bedanken dat jullie een bezoekje gebracht hebben aan ons pannenkoekenrestaurant. Helaas hebben wij niet aan de wensen voldaan zoals jij/jullie die graag gezien hadden. Ik heb mijn personeel (gelukkig heb ik maar 4 personeelsleden in dienst dus was voormij makkelijk te achterhalen wie jullie geholpen had) aangesproken en je reactie voorgelegd. Wat blijkt: het klopte dat er geen jus bij de gehaktballen zat. Dit staat overigens ook niet op onze menukaart maar is een extraatje vanuit ons zelf. Dat de jus er niet direct bij zat kwam omdat wij deze niet op vooraad hadden en onze keukenhulp hier nog mee bezig was.

Helaas kan ik de rest van u reactie niet begrijpen. U geeft aan met de eigenaar (mij dus) gesproken te hebben maar dit is absoluut niet het geval geweest. Ook kan ik mij niet vinden in de reacties die volgens u door mijn personeel gegeven zijn. Dit heb ik na gevraagd en zij benadrukken te hebben gehandeld op de manier zoals wij dat gewoon zijn, zeer vriendelijk en gastvrij. Hier twijfel ik ook geen moment aan!

Ik bedank jullie nogmaals voor jullie bezoek en graag tot ziens.
    Heeft u nog vragen of opmerkingen aarzel dan niet om contact op te nemen met onderstaand telefoonnummer.

R. Bouwmans
    't Struifhuis