1. Ik eet niet zomaar bij elke snackbar.

Echter vind ik dat ze hier beetje te gierig zijn met saus en uitjes. Dan een stapel patat er bovenop zodat het niet op valt. Patatje speciaal waar ik 3 à 4 uitjes proef en zoutloos ook nog! Bel je er heen om te zeggen dat niet kan. Word je afgescheept met volgende keer als u komt krijgt u vergoeding. Ja, doei! Ik woon in Zwijndrecht en kom niet wekelijks of wat dan ook naar Bergen op Zoom.

Vooral het excuus komt door de drukte, daar viel m'n mond van open. Ik heb 6 jaar lang in de horeca gewerkt als serveerster, moest ik daar eens als excuus geven als iets niet goed geleverd was ;). Ik denk nog 1000 keer na voordat ik bij jullie kom eten. Want voor een bedrag van 16 euro en dan zo flauw, zoutloos, niet wat je verwacht en zelfs afgekoeld. Terwijl m'n tante niet eens 3 à 4 minuten van jullie af woont.