Op dit adres zit nu: Brasserie Abdijbos

1. Kort geleden gegeten bij de BlauwePauw, we hadden dit al eens meer gedaan ongeveer een jaar geleden, het was toen erg slecht zowel het eten alsook de bediening. Nu uit nood omdat er niets anders open was in de omgeving toch maar weer eens geprobeerd, nou zonde van mijn geld. Op de menu kaart was erg weinig keuze, zo`n 4 hoofdgerechten. We hadden vis genomen, we moesten het zoeken op ons bord zo weinig was het, totaal geen groente, een stukje gebakken bacon van ongeveer 3 cm en wat puree, prijs 22 euro. We vroegen er wat frieten bij maar moesten dit er apart bij betalen. De bediening was drama, echt amateurs met geen ervaring. De Blauwepauw, schaam jullie, veel te duur voor wat je krijgt. Slechte bediening en de kwaliteit van het eten is ook heel summier. Voor de tweede keer ons neus gestoten.

3,3