1. Erwin 11438 punten

In december voor het eerst naar Triple Blond. Wanneer we binnenkomen worden we opgevangen en naar onze tafel gebracht. Het is een prima plaats maar het ruikt wat muffig.

We krijgen de kaart en zien veel hamburgers op de kaart. We gaan deze eens proberen, samen met een zalmsalade en geitenkaassalade vooraf en de tiramisu en Dame Blanche als nagerecht.

Wanneer het voorgerecht komt valt op dat er erg veel op een klein bord ligt. Het is overigens prima op smaak en dat geldt voor beide gerechten.
    De geitenkaas is warm en wordt uitgeserveerde met spek, noten, salade en honing.
    De hamburgers zijn flink. Het zijn stevige stukken vlees en prima op smaak. Zelf heb ik de hamburger met blauwaderkaas (Danish Blue) met champignons genomen. De kaas is voldoende aanwezig en de hamburger smaakt dan ook prima. We krijgen er verse friet bij en een zure bom. De zure bom is een welkome verfrissing op het bord. Het is erg lekker maar voor ons te veel. Ik krijg de prima friet niet op.

Het nagerecht is een huisgemaakte Tiramisu. Het is niet de originele maar een lichtere variant. Het is een aanrader. Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl

Voor een goede hamburger en prima bier.