1. Alhoewel dit restaurant vermeld staat als italiaans zijn de eigenaren egytisch en dat zie je al meteen aan de gerechten. Bij binnenkomst was de ontvangst vriendelijk. Ik bestelde een shaslick schotel op aanraden van een vorige recensie. De shoarmakruiden overheersten mijn zin teveel over het gerecht en het vlees was droog en stug. De friet zat ook onder de shoarmakruiden. Ik kon het niet eten en sprak met de bediening- deze reageerde met: weet u dan niet hoe dit gerecht smaakt? De kok werd erbij gehaald en deze was meer voor reden vatbaar; ik mocht een ander gerecht kiezen. Ik zei doe maar saté maar dat zou te lang duren volgens hem- hij zou wel iets anders maken met kip. Met dezelfde kruiden? Vroeg ik. Nee, zei hij, dat is heel anders. Hij bracht een andere schotel- deze was ietsje beter. Waarschijnlijk weer dezelfde kruiden maar dit keer summier, vandaar erg flauw.
    Mijn vriendin had een pizza arabieta: met gehakt, kaas, paprika, knoflook en sambal maar dat laatste zat er niet op. Ook deze was smakeloos. De extra gemaakte schotel stond niet op de bon- zoals het hoort. Duidelijk gelaten liet de bediening ons uit. Jammer, een teleurstelling dit restaurant.