Op dit adres zit nu: Maddox

1. Sinds een tijdje weer eens gaan eten. Voor binnenkomst viel het mij al op dat de ramen al lange tijd niet meer zijn gewassen. Bij binnenkomst duurde het erg lang voordat de drankjes kwamen. Die overigens verkeerd waren. We hebben 5 x om bestek gevraagd maar dat kwam maar niet. Toen iemand van ons het zelf maar ging vragen bij iemand aan de bar kwam de ober even later boos bij ons aan tafel. Hij voelde zich bedreigd omdat hij op z'n rug was getikt. Ongelofelijk om zo brutaal tegen de mensen te doen die zorgen dat hij zijn salaris krijgt. De sfeer was al verpest. Gerechten kwamen ( bewust ) erg laat door. Vele gerechten kwamen niet eens. Bovendien waren de gerechten slecht van smaak en zaten er in de vis veel graten. Het leek wel of ze dit bewust deden. Toen ik een bezoek aan de toilet bracht geloofde ik min ogen niet! Wat een smerige vieze bende, je bleef letterlijk aan de vloer plakken. Ook het restaurant op zicht randen veel stof. Nou dan zal de keuken het ook niet zo nauw nemen met de hygiene. Voor ons de laatste keer! Wat een afgang. Dit kan echt niet.