1. Opmerkelijke ervaring!

We hebben een recensie geplaatst over onze ervaringen van zondag 27 december 2015 inzake een High Tea
    bij restaurant Pieter Poot. Ook hebben we onze wetenswaardigheden, op en aanmerkingen per e-mail aan de heer Donny Lawerman, eigenaar van voornoemd restaurant, laten weten.

Dezelfde avond nog hebben wij per e-mail een reactie van de heer Lawerman ontvangen. De volgende dag
    per e-mail en later telefonisch een nadere toelichting met een uitnodiging voor een gesprek.
    We zijn hier uiteraard op in gegaan en hebben 29 december 2015 in restaurant Pieter Poot een prettig en constructief gesprek gehad, waar heel duidelijk is geworden wat er ongelukkiger wijze verkeerd is gegaan.
    De heer Lawerman heeft ons ter compensatie een opmerkelijk voorstel gedaan, waar wij heel graag gebruik
    van willen maken.

Wij willen opmerken dat dit een schitterend voorbeeld is hoe je met kritiek kunt omgaan en gezamenlijk een
    oplossing weet te bewerkstelligen. Een voorbeeld voor menig andere restauranthouders. Nogmaals Donny Lawerman bedankt en tot ziens in je sfeervolle restaurant.