1. Vanavond met mijn vrouw uit eten bij de Peppermill. Allereerst een plekje in een weggestopt hoekje op krukjes waar we vervolgens niet bediend werden. Vervolgens gevraagd om een nieuwe plek. Die we ook netjes kregen. Bediening was verder prima, maar wat niet prima was was het eten. Olijven in marinade (lees olijven in waterig substantie). Water bij de wijn (water was achteraf bijna vijf euro) karafje kraanwater had net zo goed kunnen volstaan. En een ongeïnspireerd voorgerecht. Tortilla gevuld met geitenkaas/honing (erg flauw) en vies machtig rauw. Vlees was helemaal rauw bij hamburgers (ja dat hoort zo volgens bediening). Veel mensen vinden het raar aldus bediening. Maar keuken zegt dat het normaal.is... Ja normaal, maar wel ranzig... Nagerecht hoefde voor ons al niet meer... 60 euro lichter. Al met al kan de onwetende studente/bediening er ook niet veel aan doen dat de keuken/koks ongeïnspireerd en ranzig kookt... Jammer is het wel. Heb wel vaker hier gegeten maar de Peppermill heeft naar mijn mening zijn langste tijd gehad. Ik kom er niet meer.