1. Na een heerlijke strand wandeling zijn wij neer gestreken op het terras van Tumbleweeds met onze hond. We werden uiterst gastvrij ontvangen en tevens onze hond. Door de vriendelijke bediening besloten wij om hier gelijk maar een hapje te eten. De kaart verraste ons zeer vanwege de keuze in portie grootte. Ik eet namelijk wat meer als mijn partner. Ik bestelde spareribs en mijn partner sliptong. Het eten was goed en kwam gezamenlijk door. Portie grootte uitstekend. Onze hond werd voorzien van wat hondenkoekjes nadat dit netjes gevraagd werd door de bediening of dat mocht. Kortom een goed restaurant met vriendelijke attente bediening. Een aanrader en voor ons een restaurant waar we zeker terug gaan komen. Ik speciaal voor de schnitzel die op de kaart stond. Want die zag er wel heel erg goed en lekker uit in het voorbij gaan naar de tafel achter ons. Waar de man die hem kreeg als compliment gaf aan de bediening wie bei uns zu hause.