Op dit adres zit nu: Joey

1. Hetty Plasmeijer

Met kerst gegeten. Het was wederom een heerlijke avond met heerlijke gerechten. Vlees was goed en vooral de extra vis was heerlijk. Kortom we komen in 2016 wederom een paar keer bij jullie eten.

1. Hallo Hetty

Dank je wel voor het leuke berichtje, fijn om te lezen dat iedereen het weer naar zijn zin heeft gehad, het waren weer twee super gezellige dagen wij hebben er ook weer heerlijk van genoten
    Tot volgend jaar en vast een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2016
    groetjes Jeroen Rob en Suzanne

Vorige recensies van Hetty Plasmeijer

• Hetty Plasmeijer

Het is er heel goed eten. Je kan en mag pakken wat je wilt. Soms zag je in het verleden mensen maar vlees pakken wat dan teveel was en bleef liggen. Daar hebben ze nu wat op bedacht, alles wat je laat liggen, (1 stukje zeggen ze niets van) vooral een spies vol, ja dat moet je dan betalen. Het is tenslotte heel goed vlees en zonde om weg te gooien, doe je thuis immers ook niet. Goede regel bbq restaurant. Ik las een stukje terug van iemand die ananas en fruit mist. Ik mis niets, er zijn salades, 2 soorten soep, heel veel soorten vlees, sausen, appelmoes, kortom veel keuzes. Zoveel heb je thuis niet bij een bbq. Wij genieten nog steeds van de bbq en zullen er regelmatig terug keren, we komen er nu een aantal jaren en genieten er nog steeds van. Complimenten aan de eigenaren en ik hoop dat ze het nog lang kunnen en mogen voortzetten zodat wij er heerlijk kunnen genieten van hun kwaliteit en gezelligheid.