1. Ik heb samen met mijn vriend hier gegeten.
    De tomatensoep was gevuld, zeer gevuld, maar absoluut niet lekker. Flauw, teveel groente in te grote stukken en teveel vermicelli.

De spareribs waren de eerste ronde goed, de tweede ronde waren ze wat minder en tijdens de derde en vierde ronde waren ze totaal niet lekker. Het leek alsof ze uit de magnetron kwamen.
    De vierde ronde werd besteld, maar vergeten. Toen door ons gevraagd werd (na een half uur wachten) of de bestelling correct was aangekomen, werd de bestelling opnieuw opgenomen. In de keuken (dit konden wij zien doordat een deel van de keuken zichtbaar was) werd er door de kokkin zuchtend wat spareribs in de magnetronoven gelegd. Ze leek hierbij zeer geïrriteerd.

De zalm van mijn hoofdgerecht was heel erg droog en de frites waren slap en smakeloos. De salade smaakte wel oké. Omdat ik medicatie moest innemen, werd mij kosteloos een glas water aangeboden, wat ik dankbaar accepteerde. Toch kon deze service de rest van de service niet verbloemen. Lege glazen werden niet opgemerkt en er kwam tussentijds niemand vragen of alles naar wens was.
    Ik bestelde een glas glühwein, deze leek aangelengd te zijn met water. De glühwein was erg doorzichtig. Toevoeging van suiker baatte niet.

Rond half acht begonnen een paar personeelsleden schoon te maken. De geur van de spray waarmee zij de tafels schoonmaakten was zeer duidelijk te ruiken. Ook leken nieuwe bestellingen van spareribs veel moeite te kosten, evenals het opnemen van nieuwe drank. Onze glazen waren als enige tijd leeg en dit werd niet opgemerkt. Wij voelden ons niet meer welkom.

Wij komen hier zeker niet meer terug. Helaas, we hadden ons verheugd op een prettige avond met smaakvol eten.

3,5