1. Roelof en Nanda van Rosmalen

Zondag 27 december 2015 gereserverd om 16.00 uur voor een High Tea 2 voor 11 personen. Een persoon was ziek, dus met 10 personen gekomen.

Geen welkom of ontvangst of hulp voor de garderobe. In het overigens zeer sfeervolle restaurant zelf gevraagd waar de plaatsen voor ons waren gereserveerd. Een enigzins rommelig begin, waarbij niet goed is
    uitgelegd wat we konden verwachten.

Twee etagère(s) met koekjes, petit four, bokkebootjes en cakejes enz. werden op de lange tafel gezet, welke we zelf steeds door moesten schuiven naar diegene die wat wou pakken, eigenlijk een etagère te weinig. Een lekker soepje, weliswaar met iets te veel peper vooraf. Te weinig uitleg over de aangeboden producten, het leek wel een verrassingsmenu, zoekplaatje wat zijn de vegetarische producten. Te veel tijd tussen de gangen, sloot zonder nadere toelichting niet goed aan.

Al met al er werd niet geboden wat er op de internet menu kaart stond. Opmerking bediening "Dit assorti kan steeds anders zijn." Menu was niet volledig en compleet, sommige zaken (o.a. bonbon assortie, spekkoek, brownies, mini broodjes met warme grilham) ontbraken. Koffie was lauw en niet meer lekker. Al met al over het geheel zeer teleurstellend en volgens ons ver onder de maat.

Weliswaar gereserveerd voor 11 personen, we waren met 10 personen, 1 was afwezig door ziekte, maar bij het afrekenen moest wel voor 11 personen worden betaald. Het zij zo, weliswaar met de opmerking dat het de vorige keren wel aan onze verwachtingen heeft voldaan. Dit was een zeer matige High Tea en niet voor een herhaling vatbaar.