Op dit adres zit nu: De Vermaekerij

1. Vorig jaar had ik bij Niëns a la carte gegeten was erg goed was. Dit jaar besloten we het kerstbuffet te proberen, jammer genoeg viel me dat tegen. Dingen werden niet op tijd aangevuld, veel te lange wachttijden, je werd per tafel gehaald maar het duurde erg lang, en de laatste ronde werden we vergeten en besloten zelf maar naar het desert te gaan. Daar stonden geen bordjes, er waren op dat moment alleen nog maar 2 soorten pudding, en een soort boomstammetje dat er niet erg florisant uitzag. Het ijs bleek op te zijn. Nou doe ik normaal niet moeilijk maar bij het voorgerecht ging het ook zo, toen stonden er alleen nog maar een lamsrollade en een kom salade met wat vis er door en wat sla. Het hoofdgerecht was verder goed, alhoewel ook daar die frietjes die op waren werden bijgevuld met de frietjes van het kinderbuffet.

De goede wil was er beslist wel want uiteindelijk kwam er nog een meisje met een schaal ijs bij ons langs. Ik denk dat het aan het systeem ligt. Laat de mensen gewoon zelf naar het buffet gaan en begeleid de boel een beetje met serveren daar, dan krijg je geen lange wachttijden en ziet alles er nog netjes uit. En zorg dat steeds alles goed wordt aangevuld zodat niet sommige gasten geen keuzen hebben. Verder was het best goed