1. Na een lange tijd weer eens gegeten bij Barend Beer. De bediening had er nog niet zo veel zin in, moest nog warm draaien voor een lange avond, denken wij.. Duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen, terwijl er toch maar 3 tafeltjes bezet waren. Je kreeg niet het idee dat je welkom was. Eten werd snel geserveerd, dat was een verbetering met de vorige keer. Helaas viel de kwaliteit van de biefstuk opnieuw tegen. Taai.
    Jammer, maar wij kiezen voorlopig voor een ander restaurant. In het verleden hebben wij hier prima gegeten, maar wellicht zit er een andere chef-kok en is bediening minder gemotiveerd.

1. Beste fam Smit,

Wat vervelend om te horen dat jullie geen goede ervaring hebben gehad bij onze vestiging in Barendrecht. Wij zouden hier graag persoonlijk over in contact komen. Zou je je gegevens samen met de recensie naar info@beren.nl willen sturen? Dan nemen wij z.s.m. contact op.

Met vriendelijke groet,

De Beren