1. Ook met een Groupon voor een truffellunch voor 't eerst langs geweest (4 personen). Op de omgeving moet je niet letten, daar kies je voor als je hier wil gaan eten. De lunch hoef ik niet te beschrijven, die hebben vorige recensenten al beschreven. De creaties waren mooi en de porties afgemeten. Hoeveelheid truffel was ook redelijk royaal, maar de smaak een beetje vlak (omdat 't zomertruffel was ?). Soepje in (reageer)buis als amuse had mijn inziens iets te weinig gember.

Wijnkeus prima en de bediening vlot en attent. De eigenaresse, die ook meehielp in de bediening, kwam een beetje chagrijinig of moe over; de respons op kwinkslagen zodoende wat geforceerd. Eigenaar druk bezig met kennissen aan tafel beneden; niet dat 't ons veel kan schelen, maar zeg ook kort gedag tegen de andere gasten in plaats van ze alleen steriel aan te kijken. Interieur iets kalig, mogen bijvoorbeeld kaarsen bij of (als brandgevaar een issue is, theelichtjes in glaasjes).

Wel zeker de moeite waard om eens terug te komen voor een diner (te meer daar ik ook een Groupon hiervoor zag met allerlei goed/exclusief klinkende gerechten).