1. Dinsdagavond 22 december met zessen wezen eten, wij hadden vooraf de eigenaar Kamilio Ghali gevraagd of hij voor ons nogmaals een verrassingsmenu wilde maken zoals tijdens de tapasweek enkele maanden geleden.

Deze man heeft werkelijk hart voor zijn zaak en liefde voor eten, dit merk en proef je aan alles, schalen met heerlijke voor, tussen, hoofd en nagerechten en alles begeleid met heerlijke wijn.

Kamilio is daarnaast een uitermate goed gastheer die precies weet hoe hij het zijn klanten naar de zin kan maken.
    Zoals ook de voorgaande keren was alles perfect, de bediening, de wijnen, het eten maar ook de tussenpozen waren precies goed, een heerlijke avond.

Wat ons betreft echt een aanrader, heerlijk eten in een prettige ambiance met goede bediening en dit alles tegen een hele redelijke prijs. Zeker weten dat wij hier nog vaak terug zullen komen.

Nogmaals Chapeau