1. Trees 13561 punten

Weereens een bezoekje bij deze Italiaan. Weer eens voor de anti pasta gegaan als voorgerecht. Biefstuk van de grill met bij behoorde tiramisu als afsluiter.
    Alles wat lekker ook de rode wijnen. De bediening en de kok, vader en dochter zijn gezellige leuke mensen. Het restaurant geeft een warme gezellige sfeer. Tot next time...

Vorige recensies van Trees

• Trees

Geweldig!! Dinsdag J.l zijn we er geweest. Meestal vind ik de Italiaan verschrikkelijk, in Milaan was het een ramp. Maar hier was het geweldeloos. Eerst kregen we een hapje v.h. huis, en stokbrood met smeersel. Mijn vrouw had een Antipasto italiano, hier kregen we gelijk 2 borden bij, alleen kreeg je het niet op. Een Karaf wijn, zeer lekker. Toen de mosselen; zo goed hebben we ze nog nooit gehad. En frieten. En nog een karaf wijn erbij en een liter koud water met citroen, deze kost hier niks. Als afsluiter nam mijn vrouw een Tiramisu, normaal krijg je dan een mega bord met een prut stukje Tiramisu maar hier was het ongelooflijk groot. Gelijk deed men er extra lepels bij voor als je soms ook wat ervan wilde. De sfeer is er rustig gezellig, de bediening is er mooi en vlot en vriendelijk. De keuken mag gezien worden en de wc was spik en span.
    Hier gaan we vaker komen.