1. Esther van de steeg

Vandaag hebben wij voor de laatste keer eten gehaald bij Big Dana's Hoogeveen. Nadat ik eerst met mijn vriend 4 broodjes had besteld voor ons gezin en hierna een broodje shoarma ging halen bij een andere zaak, aangezien ze die niet aanbieden bij Big Dana's met ons neefje van 9. Hier kreeg hij een gratis blikje cola. Nadat dat broodje klaar was stond mijn vriend nog steeds te wachten op de broodjes. Mijn neefje liep naar binnen met het blikje en werd direct weer naar buiten gestuurd en niet op een beleefde manier. Ik zelf stond buiten te wachten. De man achter de balie was over mij aan het praten en ik mocht volgens hem niet voor hun zaak staan wachten op mijn vriend. Ook waren ze aan het fluisteren in hun eigen taal wat ik vrij ongemakkelijk vond aangezien ze hef eerder ook al over mij hadden. Kortom, laatste keer Big Dana's, de volgende keer gaan wij naar een andere zaak.