in Amersfoort

O' Sole Mio sinds 1974!

1. Paula Blom

Slecht. 3 verschillende gerechten en 3x vlak en smakeloos zonder enige fantasie. Bediening niet alert op glutenvrij. Speciaal voor gebeld, zou geen probleem zijn, maar het broodje vooraf kon niet glutenvrij en het koekje bij de koffie was eveneens niet glutenvrij. Er waren nog meer kritiekpunten over de kwaliteit van het eten. Eerst een reactie naar het restaurant gestuurd en deze gaan direct in de verdediging en het zou niet aan het eten liggen en er komen al jaren de vaste klanten.
    Misschien hadden wij pech maar een gewaarschuwd mens telt voor 2, in ons geval voor 3. Wij zullen er niet meer komen ondanks dat ons de drankjes worden aangeboden als we weer komen eten.

1. Mevrouw verwachtte een blaadje basilicum op een pasta carbonara, die zij zonder spek wou. Inderdaad had mevrouw gebeld voor glutenvrij, wij hadden aangegeven dat wij pasta gluten vrij hebben en anders verse vlees of vis gerechten. Als mevrouw verwacht dat wij dan alles glutenvrij hebben is dit een aanname. Even vragen en er is duidelijkheid. Een alternatief hadden wij deze keer niet voor het koekje bij de koffie, had mevrouw helaas ook niet naar gevraagd. Twee van de drie gerechten wilde zij graag aangepast hebben wat eigenlijk niet gepast is, maar wij denken graag mee met onze gasten. Een pasta carbonara zonder spek is simpelweg geen carbonara meer en dan word de smaak inderdaad wat 'vlak'. U hebt de gerechten eigenlijk zelf een beetje verpest. U hebt de italiaanse keuken een twist van uzelf willen geven. Al met al teleurstellend dat wij de schuld krijgen van iemand die geen verstand van italiaans eten heeft.