1. Afgelopen zaterdag hier gegeten. We hadden gereserveerd om 17.30u en dat was wel nodig (in verband met kerstmarkt). Het personeel is netjes, maar toen we aan een van hen een vraag over het ontbreken van gerechtje stelde, was het antwoord dat zij daar niet over ging en dat we dat maar aan een andere collega moesten vragen en weg was ze.. Beetje jammer want ze had het natuurlijk ook aan die collega kunnen vragen of de collega naar ons toe kunnen sturen. Maar dat maakt niet uit.

De reden dat het gerechtje niet was uitgeserveerd werd bij ons neergelegd, want wij zouden het niet opgeschreven hebben. Helaas voor hun kennen wij het concept en tellen wij altijd de gerechten na zodat we weten dat iedereen iets heeft opgeschreven. Kan gebeuren (jammer genoeg 2 rondes achter elkaar). Met het dessert werd veel goed gemaakt, we hadden twee desserts voor 4 personen gekregen omdat we allemaal apart een dessert eigenlijk teveel vonden.

Het eten is er gewoon goed! En er hangt ook gezellig een sfeertje binnen! Dus ondanks de kleine strubbelingen zouden wij er een volgende keer zeker nog eens terug gaan!