Op dit adres zit nu: ​Relish

1. Vandaag een dagje Valkenburg achter de rug. Moeten nog bijkomen van de schokkende ervaring bij dit eetcafé. Na lang wachten ontvingen we eindelijk onze bestelling. Na de eerste slok, meldden we meteen dat onze chocomel raar smaakte en vies rook. Het bier verschaalde direct toen het het glas raakte.

De bediening reageerde raar en maakte niet echt aanstalten om het op te lossen. Na enige tijd vroeg ik wat de oplossing was, wimpelden ze mij af door te zeggen dat ze het binnen aan 't bespreken waren. Vervolgens weer enige tijd later zijn we naar binnen gegaan en spraken we de eigenaresse erop aan. Van haar antwoord hadden de honden zelfs geen brood gegeten. Bij het bier lag het aan het flesje😳 en de chocomel kon gewoon niet, want het was een apparaat van €25.000 en het kwam uit het pak. Verder waren zij aan het werk en zaten wij op het terras. Waarop wij antwoordden dat ze blij moest zijn dat we op haar terras wat kwamen drinken.