1. Na een rommelige ontvangst, kregen we na lang wachten de kaart, en na nog eens een poosje wachten een mandje met broodjes en kruidenboter. Dit was lekker. Daarna hoofdgerecht gekregen. Het vlees hiervan was goed en veel. Frietjes die erbij werden geserveerd waren hard en klein en niet te eten zonder een vulling te verliezen. Toen we hier wat van zeiden tegen de alleraardigste serveerster, kregen we te horen dat we ze beter thuis konden bakken en dat ze er inderdaad niet uit zagen.

Ook werd er door de desbetreffende serveerster al snel gevraagd of we klaar waren. Toen ze zag dat er nog 2 mensen van ons gezelschap aan het eten waren, zei ze dat ze instructie had gekregen om onze tafel zo snel als mogelijk leeg te krijgen. De zaak zat niet eens halfvol, dus het kon niet om een tafeltje te doen zijn, we voelden ons niet welkom.

Tevens was het bestek erg vies. Prijs kwaliteit is echt niet in verhouding. Erg jammer, want we hadden ons echt verheugd op een fijn avondje uit in een gezellig bourgondisch restaurant. Ons ga je er niet meer zien en ik ga het ook niet aan raden aan anderen.

5,9