1. Culinair stel

Na een aantal recensies gelezen te hebben, besloten hier te eten. Een kaart met veel keus, echter niet heel bijzonder. We namen beide de gamba's vooraf en kabeljauw als hoofd.

In het kort: Gamba's niet bijzonder, geen verfijnde smaken, tagliatelle te ver door. Kabeljauw was ook wat te ver en had 3 graten te pakken. Gepofte aardappel niet bijzonder, de groente uit de oven (prei en witlof) had een sausje met een hoog pakjes gehalte. De kern van de witlof was er niet uit gesneden. De salade was een standaard frutje sla met geraspte wortel en wat ringen van rode ui. De dressing kwam recht uit de fles..

We vonden het zonde van ons geld en het lijkt er op dat er een chef zonder passie voor koken achter het fornuis staat. Tip: comprimeer de kaart en specialiseer je op de weinige gerechten. Kook verfijnd, origineel en zonder pakjes en zakjes.