1. We hebben met zijn 4-en heerlijk gegeten bij Baronne.

Na een aperitiefje met lekker brood bij de gezellige open haard hebben we genoten van een prima 3 gangen diner in een mooie ambiance (prima stoelen!).

Vooraf 2x een klassieke garnalencocktail en 2x de rundercarpaccio, wat allemaal prima in de smaak viel.

Daarna met zijn allen aan het Black Angus vlees, heerlijk mals en prima gegaard op de green egg. Mooi bijpassend garnituur met een heerlijke saus. De bijpassende wijn (rode Kopke wijn uit Portugal) was helemaal top.

Als dessert met zijn allen aan de crème brule met ananas, granaatappel en vanille ijs en ook dit gerecht viel weer helemaal in de smaak. 2 van ons namen nog een kaasplankje en ook dat was prima verzorgd met 5 soorten kaas, kweeperengelei, walnoten en kletsenbrood. De bediening was top!

Het was niet te merken dat we met AH restaurantbonnen hadden gereserveerd en dat ervaar je bij andere restaurants wel eens anders. We hebben een gezellige en smakelijke avond gehad.

Echt een aanrader dit restaurant, wij komen zeker nog een keer terug.